Lær hvordan SharePoint kan utnyttes til å styre den informasjonen som skal kommuniseres ut til organisasjonen. SharePoint, som er en av funksjonene i Microsoft 365, er en meget god plattform for å tilgjengeliggjøre fellesinformasjon for hele virksomheten.
Bedre kommunikasjon med SharePoint
Kursinnhold
I dette kurset lærer dere hvordan SharePoint kan benyttes for å håndtere den informasjonen som skal ut til «alle» og som en overordnet startside for å binde sammen mylderet av apper og muligheter i Office 365.
- Opprette et kommunikasjonsområde
- Tilpasse layout på startsiden med kolonner og bakgrunner
- Legge inn informasjon som tekst, bilder og lenker
- Tips til bildebruk, tema og logo
- Tilpasse navigasjon
- Publisere nyheter, og tilpasse med bilder og tekst
- Kommentere og bruk av omtaler på nyheter/sider
- Administrere tilganger for grupper eller enkeltpersoner
Ta kontakt
Lurer du på noe rundt dette kurset?