Meny
Kurs

Bedre kommunikasjon med SharePoint

Lær hvordan SharePoint kan utnyttes til å styre den informasjonen som skal kommuniseres ut til organisasjonen. SharePoint, som er en av funksjonene i Microsoft 365, er en meget god plattform for å tilgjengeliggjøre fellesinformasjon for hele virksomheten.

Kursinnhold

I dette kurset lærer dere hvordan SharePoint kan benyttes for å håndtere den informasjonen som skal ut til «alle» og som en overordnet startside for å binde sammen mylderet av apper og muligheter i Office 365.

  • Opprette et kommunikasjonsområde
  • Tilpasse layout på startsiden med kolonner og bakgrunner
  • Legge inn informasjon som tekst, bilder og lenker
  • Tips til bildebruk, tema og logo
  • Tilpasse navigasjon
  • Publisere nyheter, og tilpasse  med bilder og tekst
  • Kommentere og bruk av omtaler på nyheter/sider
  • Administrere tilganger for grupper eller enkeltpersoner

Ta kontakt

Lurer du på noe rundt dette kurset?

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.